אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » חסכון בכסף » איזה גודל SIM עבור LG V20

איזה גודל SIM עבור LG V20

איזה גודל SIM עבור LG V20

מבוא

LG V20 הוא סמארטפון פופולרי הידוע בתכונות וביכולות המרשימות שלו. אם אתה בעלים של LG V20 או מתכנן לרכוש אחד, חיוני להבין את גדלי כרטיסי ה-SIM התואמים למכשיר זה. במאמר זה נדון בגדלי כרטיסי ה-SIM השונים ובתאימותם ל-LG V20.

השוואה מהירה

גודל כרטיס SIM מידות (במ"מ) תְאִימוּת
SIM רגיל 25 x 15 אינו תואם
מיקרו סים 15 x 12 אינו תואם
ננו סים 12.3 x 8.8 תוֹאֵם

הבנת גדלי כרטיס SIM

כרטיסי סים מגיעים בגדלים שונים כדי להתאים לדגמי סמארטפונים שונים. LG V20 דורש כרטיס Nano SIM, שהוא גודל כרטיס ה-SIM הקטן ביותר שקיים. חשוב לציין שה-LG V20 אינו תואם לכרטיסי סים רגילים או מיקרו סים, ולכן חיוני להשיג כרטיס ננו סים לפונקציונליות תקינה.

SIM רגיל

כרטיס ה-SIM הרגיל, הידוע גם כ-Mini SIM, היה גודל כרטיס ה-SIM הנפוץ ביותר בעבר. עם זאת, הוא גדול יותר מה-Nano SIM וה-Micro SIM, מה שהופך אותו לבלתי תואם ל-LG V20. אם יש לך כרטיס SIM רגיל, תצטרך ליצור קשר עם ספק השירות הסלולרי שלך כדי לקבל כרטיס Nano SIM.

מיקרו סים

כרטיס ה-Micro SIM קטן יותר מה-SIM הרגיל אך גדול יותר מה-Nano SIM. לרוע המזל, LG V20 אינו תומך בכרטיסי מיקרו סים. אם יש לך כרגע כרטיס Micro SIM, תצטרך לבקש כרטיס Nano SIM מספק השירות הסלולרי שלך לשימוש עם LG V20.

ננו סים

כרטיס ה-Nano SIM הוא בגודל כרטיס ה-SIM הקטן ביותר שקיים ותואם ל-LG V20. הוא מציע את אותה פונקציונליות כמו כרטיס ה-SIM הגדול יותר, אך בצורה קומפקטית יותר. רוב ספקי השירותים הסלולריים מציעים כרטיסי Nano SIM, ותוכלו להשיג אחד בקלות על ידי ביקור בחנות שלהם או בקשה מקוונת.

סיכום

לסיכום, LG V20 דורש כרטיס Nano SIM לפונקציונליות תקינה. גדלי ה-SIM וה-Micro SIM הסטנדרטיים אינם תואמים לסמארטפון זה. אם יש לך כרגע כרטיס SIM רגיל או מיקרו SIM, יש צורך ליצור קשר עם ספק השירות הסלולרי שלך ולבקש כרטיס Nano SIM. ברגע שיש לך את הגודל הנכון של כרטיס ה-SIM, תוכל ליהנות מכל התכונות והיכולות של LG V20.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן