אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » טופ 10 » חקר אנגליה ואירלנד | בלוג

חקר אנגליה ואירלנד | בלוג

חקר אנגליה ואירלנד | בלוג

מבוא

כשזה מגיע ליעדי טיול, אנגליה ואירלנד הן שתי מדינות המציעות שפע של היסטוריה, תרבות ויופי טבעי. בין אם אתה חובב היסטוריה, חובב טבע, או פשוט מחפש חופשה בלתי נשכחת, למדינות אלה יש מה להציע לכולם. בואו להתעמק בחוויות הייחודיות שמחכות לכם באנגליה ובאירלנד.

אנגליה: היסטוריה עשירה וציוני דרך איקוניים

אנגליה, הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, היא ביתם של כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר בעולם. מארמון בקינגהאם המלכותי בלונדון ועד סטונהנג' המיסטי בווילטשייר, יש אינספור אתרים היסטוריים לחקור. טבלו את עצמכם בקסם ימי הביניים של טירת וורוויק או בקרו במקום הולדתו של וויליאם שייקספיר בסטרטפורד-אפון-אייבון.

לונדון: מטרופולין תוסס

עיר הבירה של אנגליה, לונדון, היא מטרופולין תוסס המציע שילוב של מודרניות ומסורת. צאו לטייל לאורך נהר התמזה, בקרו במוזיאון הבריטי הנודע, או צפו בהחלפת המשמר בארמון בקינגהאם. אל תשכח לחקור את הווסט אנד המפורסם, ביתם של תיאטראות ומחזות זמר ברמה עולמית.

הכפרי האנגלי: יופי טבעי

ברחו מההמולה של העיר וצאו אל האזור הכפרי האנגלי הציורי. חקור את הגבעות המתגלגלות של קוטסוולדס, טיילו לאורך הצוקים המדהימים של חוף היורה, או בקרו בכפרים המקסימים של אזור האגמים. חובבי טבע יוקסמו מהיופי והשלווה שיש לאזור הכפרי של אנגליה להציע.

אירלנד: קסם קלטי ונופים עוצרי נשימה

אירלנד, המכונה לעתים קרובות האי אמרלד, ידועה בקסמה הקלטי ובנופים עוצרי הנשימה. חקור את הרחובות התוססים של דבלין, עיר הבירה, ותשקע בתרבות הפאב התוססת שלה. גלו את ההריסות העתיקות של ניוגראנג', אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, או התפעלו מצוקי מוהר המדהימים לאורך הדרך האטלנטית הפרועה.

The Ring of Kerry: Scenic Drive

צאו לנסיעה ציורית לאורך הטבעת המפורסמת של קרי, מסלול באורך 179 קילומטרים המציג את היופי הטבעי של אירלנד. התפעל מקו החוף המחוספס, הכפרים הציוריים והנוף הררי המדהים. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר בפארק הלאומי קילרני, ביתם של האגמים המלכותיים של קילרני ובית Muckross ההיסטורי.

מסלול הענק: פלא גיאולוגי

ממוקם בצפון אירלנד, מסלול הענק הוא פלא גיאולוגי ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו. התפעלו מעמודי הבזלת המשושים שנוצרו על ידי פעילות געשית לפני מיליוני שנים. חקור את שבילי החוף הציוריים ולמד על האגדות המיתולוגיות הקשורות לתופעת טבע ייחודית זו.

סיכום

אנגליה ואירלנד מציעות שילוב שובה לב של היסטוריה, תרבות ויופי טבעי. בין אם תבחרו לחקור את ציוני הדרך האייקוניים של אנגליה או לטבול את עצמכם בקסם הקלטי של אירלנד, מובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת. אז ארזו מזוודות, צאו למסע, וגלו את הנפלאות שמחכות לכם במדינות הקסומות הללו.

למידע נוסף על אנגליה ואירלנד, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן