אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » חדש » כיצד להחזיר סים לגיל הקודם בסימס 4

כיצד להחזיר סים לגיל הקודם בסימס 4

כיצד להחזיר סים לגיל הקודם בסימס 4

מבוא

במשחק הסימולציה הפופולרי, סימס 4, לשחקנים יש את היכולת לשלוט בחייהן של דמויות וירטואליות המכונות "סימס". אחד המאפיינים הייחודיים של המשחק הוא תהליך ההזדקנות, שבו סימים מתבגרים ובסופו של דבר חולפים. עם זאת, עשויים להיות מקרים שבהם תרצה להחזיר את גיל הסים לשלב קודם. מאמר זה ידריך אותך בשלבים להחזרת סים לגילו הקודם בסימס 4.

שלב 1: גישה לקונסולת הצ'יט

כדי להתחיל את התהליך, עליך לפתוח את קונסולת הצ'יט בסימס 4. הקש Ctrl + Shift + C במקלדת שלך בו זמנית כדי להעלות את קונסולת הצ'יט.

שלב 2: הפעלת צ'יטים

לאחר שקונסולת הצ'יט פתוחה, הקלד את testingcheats true והקש Enter. זה יאפשר את מצב הצ'יט במשחק, ויאפשר לך להשתמש בפקודות שונות.

שלב 3: שימוש ב-Age Manipulation Cheat

כאשר מצב הצ'יט מופעל, כעת אתה יכול לתפעל את גיל הסימס שלך. כדי להחזיר סים לגילו הקודם, הזן את הפקודה הבאה בקונסולת הצ'יטים: cas.fulleditmode והקש Enter. פקודה זו תאפשר לך לערוך את המראה והגיל של הסים שלך.

שלב 4: עריכת הגיל של הסים

לאחר הזנת הפקודה cas.fulleditmode , הקישו Shift על הסים שברצונכם להחזיר לגילו הקודם. יופיע תפריט עם אפשרויות שונות. בחר "שנה ב-CAS" כדי להיכנס למצב Create-a-Sim.

שלב 5: התאמת גיל הסים

ברגע שאתה נמצא במצב Create-a-Sim, אתה יכול לבצע שינויים במראה ובגיל של הסים שלך. אתר את הקטע "גיל" ובחר את שלב הגיל הקודם שבו אתה רוצה שהסים שלך יהיה. בצע את כל השינויים הרצויים אחרים במראה הסים שלך ולאחר מכן שמור את השינויים.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול להחזיר סים לגיל צעיר יותר?

ת: כן, באמצעות תרמית מניפולציית הגיל, אתה יכול להפוך את הסים שלך לצעיר יותר על ידי בחירת שלב גיל קודם במצב Create-a-Sim.

ש: האם החזרת סים לגיל קודם תשפיע על הכישורים וההתקדמות שלו?

ת: לא, שינוי גיל הסים לא ישפיע על כישוריו, ההתקדמות או כל היבט אחר של המשחק שלו. זה רק משנה את המראה ואת שלב הגיל שלהם.

ש: האם אני יכול להשתמש בצ'יט של מניפולציית גיל בכמה סימים?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בצ'יט במספר סימים על ידי ביצוע אותם השלבים עבור כל סים בנפרד.

ש: האם יש מגבלות כלשהן לשימוש בצ'יטת מניפולציות הגיל?

ת: תרמית מניפולציות הגיל היא כלי רב עוצמה, אך חשוב לציין שיש להשתמש בה בזהירות. הקפד לשמור את המשחק שלך לפני ביצוע שינויים כלשהם, והיו מודעים לכך ששימוש מופרז בצ'יטים עלול להשפיע על חווית המשחק הכוללת.

סיכום

החזרת סים לגיל הקודם בסימס 4 היא תהליך פשוט. על ידי גישה לקונסולת הצ'יטים, הפעלת צ'יטים ושימוש בצ'יט של מניפולציית הגיל, אתה יכול בקלות להחזיר את גיל הסים שלך לשלב קודם. זכור לשמור את המשחק שלך לפני ביצוע שינויים כלשהם וליהנות מהגמישות שסימס 4 מציע בהתאמה אישית של המסע של הסים שלך.

למידע נוסף על המשחק, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן