אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » מאמרים » כיצד לחתוך כרטיס SIM של אייפון 7

כיצד לחתוך כרטיס SIM של אייפון 7

כיצד לחתוך כרטיס SIM של אייפון 7

מבוא

מחפשים לעבור לאייפון 7 אבל יש לכם כרטיס סים שלא מתאים? אל תדאג, אנחנו מכוסים אותך! במדריך זה, נלווה אותך בתהליך של חיתוך כרטיס ה-SIM שלך כך שיתאים בצורה מושלמת לאייפון 7 שלך. עקוב אחר ההוראות שלב אחר שלב כדי להבטיח המרה מוצלחת של כרטיס ה-SIM.

חומרים דרושים

  • אייפון 7
  • כרטיס SIM בגודל סטנדרטי
  • מספריים
  • מתאם כרטיס SIM (אופציונלי)

הוראות שלב אחר שלב

שלב 1: הבן את גדלי כרטיס ה-SIM

לפני שתתחיל, חשוב להבין את גדלי כרטיסי ה-SIM השונים. ה-iPhone 7 דורש כרטיס Nano-SIM, שהוא הגודל הקטן ביותר שקיים. אם כרטיס ה-SIM הנוכחי שלך גדול יותר, תצטרך לקצץ אותו כך שיתאים.

שלב 2: מדוד וסמן

הנח את כרטיס ה-SIM שלך על משטח שטוח ויישר אותו עם התבנית שסופק על ידי הספק שלך או השתמש בתבנית להדפסה הזמינה באינטרנט. מדוד וסמן בזהירות את השטח שצריך לחתוך כדי להמיר אותו לכרטיס Nano-SIM.

שלב 3: חתוך את כרטיס ה-SIM

בעזרת זוג מספריים חדות, חותכים בזהירות לאורך הקווים המסומנים. חשוב לדייק ולהימנע מחיתוך מעבר לאזור המסומן. קחו את הזמן והבטיחו חיתוך נקי ומדויק.

שלב 4: החלק את הקצוות

לאחר חיתוך כרטיס ה-SIM, ייתכן שתבחין בקצוות מחוספסים. כדי למנוע בעיות כלשהן בעת הכנסת הכרטיס לאייפון 7 שלך, תיייק או שייף בעדינות את הקצוות כדי להפוך אותם לחלקים. היזהר לא להסיר יותר מדי חומר.

שלב 5: בדוק את כרטיס ה-SIM

לפני הכנסת כרטיס ה-SIM לאייפון 7 שלך, חשוב לבדוק אותו תחילה. הכנס את כרטיס ה-SIM החתוך לתוך מתאם כרטיס ה-SIM (אם זמין) והכנס אותו לטלפון אחר או לקורא כרטיסי SIM. ודא שכרטיס ה-SIM מזוהה ומתפקד כהלכה.

שלב 6: הכנס את כרטיס ה-SIM

לאחר שאישרת שכרטיס ה-SIM החתוך פועל כהלכה, הגיע הזמן להכניס אותו לאייפון 7. אתר את מגש כרטיס ה-SIM בצד המכשיר שלך והשתמש בכלי הוצאת כרטיס ה-SIM (או מהדק) כדי לפתוח אותו. הנח את כרטיס ה-SIM בזהירות לתוך המגש, וודא שהוא מיושר כראוי, ודחף אותו בעדינות חזרה לתוך המכשיר.

השוואה מהירה

גודל כרטיס SIM מידות (מ"מ) מכשירים
SIM רגיל 25 x 15 טלפונים ישנים יותר
מיקרו סים 15 x 12 אייפון 4, אייפון 4S וכמה טלפונים אנדרואיד
ננו-סים 12.3 x 8.8 אייפון 5 ואייפונים חדשים יותר

סיכום

על ידי ביצוע שלבים פשוטים אלה, אתה יכול בקלות לחתוך את כרטיס ה-SIM שלך כך שיתאים לאייפון 7 שלך. זכור להיות זהיר ולקחת את הזמן שלך במהלך התהליך כדי להבטיח המרה מוצלחת. אם אינך בטוח לגבי חיתוך כרטיס ה-SIM בעצמך, שקול לבקר בחנות של הספק שלך או לטכנאי מקצועי שיוכל לסייע לך. תהנה מהשימוש באייפון 7 שלך עם כרטיס הננו-SIM שהוסב לאחרונה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן