אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » חובה להכיר » כיצד לחתוך מיקרו סים לננו סים

כיצד לחתוך מיקרו סים לננו סים

2023-09-19 10:05:00+02:00

מהו כרטיס ננו סים?

כרטיס ננו סים הוא כרטיס ה-SIM הקטן ביותר שקיים היום בשוק. אורכו כ-12.3 מ"מ ורוחב 8.8 מ"מ, מה שהופך אותו לקטן בהרבה מכרטיס המיקרו-סים המסורתי. הוא משמש ברבים מהטלפונים החכמים העדכניים ביותר, כולל אייפון 5 ו-6, כמו גם סמסונג גלקסי S6 ו-S7.

למה לחתוך מיקרו סים לננו סים?

אם יש לך טלפון ישן יותר שמשתמש בכרטיס מיקרו סים, ייתכן שתרצה לשדרג לטלפון חדש יותר שמשתמש בכרטיס ננו סים. במקרה זה, תצטרך לחתוך את כרטיס המיקרו-SIM שלך לגודל של כרטיס ננו-SIM. זה יכול להיעשות עם כמה כלים וצעדים פשוטים.

כלים הדרושים כדי לחתוך מיקרו סים לננו סים

כדי לחתוך כרטיס מיקרו סים לכרטיס ננו סים, תזדקק לכלים הבאים:- זוג מספריים חד- סרגל- עט או טוש- תבנית עבור כרטיס הננו סים

שלבים לחיתוך מיקרו סים לננו סים

ברגע שיש לך את כל הכלים שאתה צריך, אתה יכול להתחיל בתהליך של חיתוך כרטיס המיקרו-SIM שלך לכרטיס ננו-SIM. להלן השלבים: 1. הדפס את התבנית עבור כרטיס הננו סים.2. הנח את התבנית על גבי כרטיס המיקרו SIM.3. עקבו אחר קווי המתאר של התבנית על גבי כרטיס המיקרו-סים בעזרת עט או טוש.4. חותכים לאורך קו המתאר עם זוג חד של מספריים.5. בדוק את כרטיס הננו SIM בטלפון החדש שלך כדי לוודא שהוא מתאים.

טיפים לחיתוך מיקרו סים לננו סים

כאשר חותכים כרטיס מיקרו סים לכרטיס ננו סים, חשוב לדייק ככל האפשר. הקפד להשתמש בסרגל כדי למדוד את קווי המתאר של התבנית לפני החיתוך. חשוב גם להשתמש במספריים חדות כדי להבטיח חתך נקי.

דעה אישית

חיתוך מיקרו סים לננו סים יכול להיות קצת מאיים, אבל עם הכלים והשלבים הנכונים זה למעשה די קל. עשיתי את זה כמה פעמים וזה לוקח רק כמה דקות. אני בהחלט ממליץ עליו לכל מי שצריך לשדרג את הטלפון שלו אבל עדיין רוצה לשמור על כרטיס ה-SIM הקיים שלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן