אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » חסכון בכסף » כל מה שאתה צריך לדעת על כרטיסי סים בתאילנד

כל מה שאתה צריך לדעת על כרטיסי סים בתאילנד

2023-09-24 12:15:00+02:00

מהו כרטיס סים?

כרטיס SIM, או Subscriber Identity Module Card, הוא שבב קטן המאחסן מידע על מספר הטלפון הנייד שלך, אנשי הקשר ונתונים אחרים. הוא מוכנס למכשיר תואם, כמו סמארטפון, ומאפשר לבצע ולקבל שיחות, לשלוח ולקבל הודעות טקסט ולגשת לאינטרנט.

היכן לקנות כרטיס SIM בתאילנד

כרטיסי SIM בתאילנד ניתן לרכוש מחנויות נוחות, סופרמרקטים וחנויות טלפונים ניידים. הספקים הפופולריים ביותר הם AIS, DTAC ו-TrueMove. המחירים משתנים בהתאם לספק ולסוג התוכנית שתבחרו.

כיצד להשתמש בכרטיס SIM בתאילנד

השימוש בכרטיס SIM בתאילנד הוא פשוט. ראשית, יהיה עליך לרכוש כרטיס SIM מאחד הספקים שהוזכרו לעיל. ברגע שיש לך את כרטיס ה-SIM, הכנס אותו למכשיר שלך ופעל לפי ההוראות שעל האריזה. לאחר מכן תצטרך להפעיל את כרטיס ה-SIM על ידי הזנת המידע האישי שלך ואמצעי תשלום תקף.

תוכניות נתונים בתאילנד

לאחר הפעלת כרטיס ה-SIM שלך, תוכל לבחור מתוך מגוון תוכניות נתונים. רוב הספקים מציעים תוכניות בתשלום מראש, המאפשרות לך לרכוש כמות מסוימת של נתונים לפרק זמן מוגדר. אתה יכול גם לבחור בתוכנית בתשלום מאוחר, המאפשרת לך לשלם עבור השימוש בנתונים שלך על בסיס חודשי.

תוכניות נתונים של AIS

AIS מציעה מגוון תוכניות נתונים בתשלום מראש ובתשלום מאוחר. התוכניות בתשלום מראש שלהם מתחילות ב-99 באט בלבד (3.20 דולר ארה"ב) עבור 1GB של נתונים, בתוקף ל-7 ימים. התוכניות שלהם בתשלום מאוחר מתחילות ב-299 באט (9.60 דולר ארה"ב) עבור 3GB של נתונים, בתוקף ל-30 יום.

תוכניות נתונים של DTAC

DTAC מציעה גם מגוון תוכניות נתונים בתשלום מראש ובתשלום מאוחר. התוכניות בתשלום מראש שלהם מתחילות ב-79 באט בלבד (2.60 דולר ארה"ב) עבור 500MB של נתונים, בתוקף ל-7 ימים. התוכניות שלהם בתשלום מאוחר מתחילות ב-299 באט (9.60 דולר ארה"ב) עבור 3GB של נתונים, בתוקף ל-30 יום.

שוטטות בתאילנד

אם אתם מתכננים לנסוע לתאילנד ולהשתמש בכרטיס ה-SIM הקיים שלכם, תצטרכו לוודא שהספק שלכם מציע שירותי נדידה במדינה. נדידה מאפשרת לך להשתמש בכרטיס ה-SIM הקיים שלך במדינה אחרת, אבל זה יכול להיות יקר. בדרך כלל עדיף לרכוש במקום זאת כרטיס SIM מקומי בתאילנד.

סיכום

שימוש בכרטיס SIM בתאילנד הוא דרך מצוינת להישאר מחובר בזמן שאתה מטייל. עם כרטיס SIM מקומי, תוכל לבצע ולקבל שיחות, לשלוח ולקבל הודעות טקסט ולגשת לאינטרנט. לפני שאתה נוסע, הקפד לחקור את הספקים השונים ותוכניות הנתונים הזמינים בתאילנד כדי למצוא את האפשרות הטובה ביותר עבורך. למידע נוסף על כרטיסי SIM בתאילנד, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן