אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » טיסה לחול » כל מה שאתה צריך לדעת על כרטיסי SIM עבור ארצות הברית

כל מה שאתה צריך לדעת על כרטיסי SIM עבור ארצות הברית

2023-08-20 04:19:00+02:00

מהו כרטיס סים?

כרטיס SIM, או Subscriber Identity Module, הוא שבב קטן המוכנס למכשיר נייד כדי לאחסן נתונים ולהתחבר לרשת סלולרית. הוא משמש לזיהוי המשתמש ולאפשר לו גישה לרשת. כרטיס ה-SIM משמש גם לאחסון אנשי קשר, הודעות טקסט ונתונים אחרים.

סוגי כרטיסי סים עבור ארצות הברית

ישנם שלושה סוגים עיקריים של כרטיסי SIM זמינים עבור ארצות הברית: GSM, CDMA ו-LTE.

GSM

GSM, או Global System for Mobile Communications, הוא הסוג הנפוץ ביותר של כרטיס ה-SIM בארצות הברית. הוא משמש את AT&T ו-T-Mobile. כרטיסי GSM SIM נמכרים בדרך כלל בשני גדלים: סטנדרטי ומיקרו.

CDMA

CDMA, או Code Division Multiple Access, משמש את Verizon ו-Sprint. כרטיסי סים מסוג CDMA נמכרים בדרך כלל בשני גדלים: סטנדרטי וננו.

LTE

LTE, או Long Term Evolution, הוא הסוג החדש ביותר של כרטיס ה-SIM הזמין בארצות הברית. הוא משמש את AT&T, T-Mobile, Verizon ו-Sprint. כרטיסי סים מסוג LTE נמכרים בדרך כלל בשני גדלים: סטנדרטי וננו.

עלות כרטיסי SIM עבור ארצות הברית

עלות כרטיסי ה-SIM עבור ארצות הברית משתנה בהתאם לסוג כרטיס ה-SIM והספק. כרטיסי ה-SIM של GSM עולים בדרך כלל בין $5 ל-$20, בעוד שכרטיסי ה-SIM CDMA ו-LTE עולים בדרך כלל בין $10 ל-30$.

כיצד להשיג כרטיס סים עבור ארצות הברית

הדרך הטובה ביותר להשיג כרטיס SIM עבור ארצות הברית היא לרכוש אותו ישירות מהספק. רוב הספקים מציעים כרטיסי SIM לרכישה מקוונת או בחנות. חשוב לוודא שכרטיס הסים תואם למכשיר לפני הרכישה.

השוואה מהירה

סוּג מובילים מידות עֲלוּת
GSM AT&T, T-Mobile סטנדרטי, מיקרו $5 – $20
CDMA ורייזון, ספרינט סטנדרט, ננו $10 – $30
LTE AT&T, T-Mobile, Verizon, Sprint סטנדרט, ננו $10 – $30

בבחירת כרטיס סים לארה"ב, חשוב לקחת בחשבון את סוג כרטיס ה-SIM, העלות והספק. כמו כן, חשוב לוודא שכרטיס הסים תואם למכשיר. כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר, מומלץ להשוות מחירים ותכונות של ספקים שונים. למידע נוסף על כרטיסי SIM עבור ארה"ב, צפה בסרטון זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן