אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » חסכון בכסף » כל מה שצריך לדעת על כרטיס סים בינלאומי של דואר ישראל

כל מה שצריך לדעת על כרטיס סים בינלאומי של דואר ישראל

2023-09-23 17:21:00+02:00

מהו כרטיס סים בינלאומי של דואר ישראל?

כרטיס סים בינלאומי של דואר ישראל הוא כרטיס סים בתשלום מראש המאפשר לבצע ולקבל שיחות, לשלוח ולקבל הודעות טקסט ולגשת לאינטרנט בזמן הנסיעה בישראל. כרטיס ה-SIM זמין בשלושה גדלים: סטנדרטי, מיקרו וננו. זה תואם לכל טלפונים וטאבלטים GSM לא נעולים. כרטיס הסים זמין לרכישה בכל סניף דואר ישראל או באינטרנט.

מהן היתרונות של כרטיס סים בינלאומי של דואר ישראל?

כרטיס הסים הבינלאומי של דואר ישראל מציע מספר הטבות לנוסעים לישראל. אלו כוללים:

  • שימוש בלתי מוגבל בנתונים
  • שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה לישראל ולמדינות אחרות
  • תעריפי נדידה בינלאומיים נמוכים
  • ללא חוזים או עמלות נסתרות
  • שירות לקוחות 24/7

כיצד להפעיל את כרטיס ה-SIM הבינלאומי של דואר ישראל

הפעלת כרטיס הסים הבינלאומי של דואר ישראל היא קלה. כל שעליך לעשות הוא להכניס את כרטיס ה-SIM לטלפון ה-GSM או הטאבלט הלא נעול שלך ופעל לפי ההוראות על המסך. לאחר ההפעלה, תוכל לבצע ולקבל שיחות, לשלוח ולקבל הודעות טקסט ולגשת לאינטרנט.

כיצד להטעין את כרטיס הסים הבינלאומי של דואר ישראל

קל להטעין מחדש את כרטיס ה-SIM של דואר ישראל הבינלאומי. אתה יכול להטעין את כרטיס הסים שלך באינטרנט או בכל סניף דואר ישראל. אתה יכול גם לרכוש כרטיסי טעינה ברוב חנויות הנוחות והסופרמרקטים.

כיצד להשתמש בכרטיס ה-SIM הבינלאומי של דואר ישראל

השימוש בכרטיס הסים הבינלאומי של דואר ישראל הוא קל. כל שעליך לעשות הוא להכניס את כרטיס ה-SIM לטלפון ה-GSM או הטאבלט הלא נעול שלך ופעל לפי ההוראות על המסך. לאחר ההפעלה, תוכל לבצע ולקבל שיחות, לשלוח ולקבל הודעות טקסט ולגשת לאינטרנט.

מהן העלויות של כרטיס הסים הבינלאומי של דואר ישראל?

עלות כרטיס הסים הבינלאומי של דואר ישראל משתנה בהתאם לגודל כרטיס הסים וכמות הנתונים הדרושים לך. כרטיס ה-SIM הרגיל עולה 19.99 דולר, כרטיס ה-Micro SIM עולה 24.99 דולר, וכרטיס ה-Nano SIM עולה 29.99 דולר. חבילות נתונים מתחילות ב-$9.99 עבור 1GB של נתונים ומגיעות עד ל-$99.99 עבור 10GB של נתונים.

דעה אישית

כרטיס ה-SIM הבינלאומי של דואר ישראל הוא אופציה מצוינת לנוסעים לישראל. הוא מציע שימוש בלתי מוגבל בנתונים, תעריפי נדידה בינלאומיים נמוכים וללא חוזים או עמלות נסתרות. קל להפעיל ולטעון את כרטיס הסים, ושירות הלקוחות זמין 24/7. אני ממליץ בחום על כרטיס הסים הבינלאומי של דואר ישראל לכל מי שנוסע לישראל. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה על כרטיס ה-SIM הבינלאומי של דואר ישראל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן