אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » חדש » מסעדת סים סים – טעם של מטבח ישראלי אותנטי

מסעדת סים סים – טעם של מטבח ישראלי אותנטי

2023-10-01 13:22:00+02:00

מהי מסעדת Sim Sim?

מסעדת סים סים היא בית אוכל ישראלי פופולרי הממוקם בתל אביב. היא ידועה במטבח הישראלי האותנטי שלה, שעשוי מחומרי גלם טריים ומקומיים. המסעדה פועלת כבר למעלה מ-20 שנה והיא מועדפת בקרב מקומיים ותיירים כאחד. התפריט כולל מגוון מנות, כולל מנות ישראליות מסורתיות כמו שקשוקה, חומוס ופלאפל. המסעדה מציעה גם מבחר אפשרויות צמחוניות וטבעוניות.

אווירה ושירות

האווירה במסעדת Sim Sim נינוחה ומזמינה. המסעדה מעוצבת בסגנון מודרני, עם צבעים בהירים ומקומות ישיבה נוחים. הצוות ידידותי וקשוב, והם תמיד מוכנים לעזור בכל שאלה או בקשה. המסעדה מציעה גם מקומות ישיבה בחוץ, המושלם ליהנות ממזג האוויר הישראלי החם.

תפריט ומחירים

התפריט במסעדת Sim Sim כולל מגוון מנות ישראליות מסורתיות. המסעדה מציעה גם מבחר אפשרויות צמחוניות וטבעוניות. המחירים סבירים והמנות נדיבות. מנות פופולריות כוללות שקשוקה, חומוס, פלאפל ובבא גנוש. המסעדה מציעה גם מבחר סלטים, מרקים וכריכים.

קינוחים

מסעדת Sim Sim מציעה גם מבחר קינוחים טעימים. אפשרויות פופולריות כוללות בקלאווה, חלבה וקונפה. הקינוחים עשויים מחומרי גלם טריים ומקומיים ובוודאי ישביעו כל שן מתוקה.

מַשׁקָאוֹת

המסעדה מציעה גם מבחר משקאות, לרבות בירה, יין וקוקטיילים. המשקאות מיוצרים עם מרכיבים טריים ומקומיים ובוודאי ירוו את צימאונכם.

סיכום

מסעדת סים סים היא בית אוכל ישראלי פופולרי הממוקם בתל אביב. המסעדה ידועה במטבח הישראלי האותנטי, העשוי מחומרי גלם טריים ומקומיים. האווירה רגועה ומזמינה, והצוות ידידותי וקשוב. התפריט כולל מגוון מנות, כולל מנות ישראליות מסורתיות כמו שקשוקה, חומוס ופלאפל. המסעדה מציעה גם מבחר אפשרויות צמחוניות וטבעוניות. המחירים סבירים והמנות נדיבות. המסעדה מציעה גם מבחר קינוחים ומשקאות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן