אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » טיסה לחול » סים בפולין – כל מה שאתה צריך לדעת

סים בפולין – כל מה שאתה צריך לדעת

2023-10-07 18:57:00+02:00

מהו כרטיס סים?

כרטיס SIM, או Subscriber Identity Module, הוא שבב קטן המוכנס למכשיר נייד כגון סמארטפון או טאבלט. הוא מאחסן מידע כגון מספר הטלפון של המשתמש, אנשי קשר, הודעות טקסט ונתונים אחרים. זה גם מאפשר למשתמש לגשת לרשת הסלולרית ולבצע שיחות או לשלוח הודעות טקסט.

סוגי כרטיסי סים בפולין

בפולין, ישנם שני סוגים עיקריים של כרטיסי SIM זמינים: תשלום מראש ו-postpaid. כרטיסי SIM בתשלום מראש נרכשים עם סכום אשראי מוגדר, אשר לאחר מכן ניתן להשתמש בו עבור שיחות, הודעות טקסט ונתונים. כרטיסי SIM בתשלום מאוחר מקושרים לחוזה חודשי ודורשים תשלום חודשי.

היכן לקנות כרטיס סים בפולין

ניתן לרכוש כרטיסי SIM ברוב חנויות הטלפונים הניידים, הסופרמרקטים וחנויות הנוחות בפולין. ניתן לרכוש אותם גם באינטרנט מאתרי האינטרנט של ספקי הרשתות הסלולריות הגדולות.

ספקי רשתות סלולריות מרכזיות בפולין

ספקי הרשתות הסלולריות הגדולות בפולין הן Orange, Plus, Play ו-T-Mobile. כל ספק מציע מגוון של כרטיסי סים בתשלום מראש ובתשלום מאוחר, כמו גם כרטיסי סים לנתונים בלבד.

הפעלת כרטיס סים בפולין

לאחר רכישת כרטיס SIM, יש להפעילו לפני שניתן יהיה להשתמש בו. ניתן לעשות זאת באופן מקוון או באמצעות התקשרות למספר שירות הלקוחות של ספק הרשת הסלולרית.

תוכניות נתונים בפולין

רוב ספקי הרשתות הסלולריות בפולין מציעות מגוון תוכניות נתונים, אותן ניתן לרכוש בנפרד או כחלק מחבילה בתשלום מראש או בתשלום מאוחר. תוכניות נתונים כוללות בדרך כלל כמות מוגדרת של נתונים, כמו גם שיחות והודעות טקסט בחינם.

משוטטים בפולין

נדידה זמינה בפולין, אבל היא עשויה להיות יקרה. עדיף לבדוק עם ספק הרשת הסלולרית לפני הנסיעה כדי לוודא שהנדידה מופעלת בכרטיס ה-SIM.

השוואה מהירה

סוג סים איפה לקנות ספקים מרכזיים הַפעָלָה תוכניות נתונים נדידה
תשלום מראש/תשלום מאוחר חנויות טלפונים ניידים, סופרמרקטים, חנויות נוחות, באינטרנט Orange, Plus, Play, T-Mobile באינטרנט או באמצעות התקשרות לשירות לקוחות כן כן, אבל יקר

לסיכום, כרטיסי SIM בפולין זמינים בשני סוגים עיקריים: תשלום מראש ו-postpaid. ניתן לרכוש אותם מרוב חנויות הטלפונים הניידים, הסופרמרקטים וחנויות הנוחות, כמו גם באינטרנט מאתרי האינטרנט של ספקי הרשתות הסלולריות הגדולות. ההפעלה מתבצעת באופן מקוון או באמצעות התקשרות למספר שירות הלקוחות של ספק הרשת הסלולרית. תוכניות נתונים זמינות, ונדידה אפשרית אך יכולה להיות יקרה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן