אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » טיסה לחול » סים ברלין: השוואה מהירה

סים ברלין: השוואה מהירה

2023-10-08 01:39:00+02:00

מה זה סים ברלין?

סים ברלין היא ספקית טלפונים ניידים שבסיסה בגרמניה. הם מציעים מגוון רחב של שירותים, כולל תוכניות בתשלום מראש ובתשלום מאוחר, כמו גם נדידה בינלאומית. סים ברלין היא אחת מספקיות הסלולר הפופולריות ביותר בגרמניה, עם למעלה ממיליון לקוחות.

אילו שירותים מציעה סים ברלין?

סים ברלין מציעה מגוון שירותים, כולל תוכניות בתשלום מראש ובתשלום מאוחר, כמו גם נדידה בינלאומית. הם מציעים גם מגוון תוספות, כגון חבילות נתונים, שיחות בינלאומיות ועוד.

מה המחירים של תוכניות סים ברלין?

סים ברלין מציעה מגוון תוכניות, עם מחירים הנעים בין 9.99 אירו ל-49.99 אירו לחודש. המחירים משתנים בהתאם לסוג התוכנית שתבחר, כמו גם כמות הנתונים הדרושים לך.

תוכניות בתשלום מראש

סים ברלין מציעה מגוון תוכניות בתשלום מראש, עם מחירים המתחילים ב-9.99 אירו לחודש. תוכניות אלה כוללות שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה, כמו גם כמות מסוימת של נתונים.

תוכניות בתשלום מאוחר

Sim Berlin מציעה גם מגוון תוכניות בתשלום מאוחר, עם מחירים שמתחילים ב-19.99 אירו לחודש. תוכניות אלה כוללות שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה, כמו גם כמות מסוימת של נתונים.

נדידה בינלאומית

סים ברלין מציעה גם נדידה בינלאומית, עם מחירים המתחילים ב-9.99 אירו לחודש. תוכניות אלה כוללות שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה, כמו גם כמות מסוימת של נתונים.

חבילות נתונים

סים ברלין מציעה גם מגוון חבילות נתונים, עם מחירים שמתחילים ב-€9.99 לחודש. חבילות אלו כוללות כמות מסוימת של נתונים, כמו גם שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה.

השוואה מהירה

לְתַכְנֵן מחיר נתונים שיחות/טקסטים
שׁוּלָם מִרֹאשׁ €9.99 1GB ללא הגבלה
תשלום מאוחר €19.99 2GB ללא הגבלה
נדידה בינלאומית €9.99 1GB ללא הגבלה
חבילת נתונים €9.99 2GB ללא הגבלה

סיכום

סים ברלין היא ספקית טלפונים ניידים פופולרית בגרמניה. הם מציעים מגוון רחב של שירותים, כולל תוכניות בתשלום מראש ובתשלום מאוחר, כמו גם נדידה בינלאומית. המחירים שלהם תחרותיים, והם מציעים מגוון תוספות, כמו חבילות נתונים, שיחות בינלאומיות ועוד.

דעה אישית

אני לקוח של סים ברלין כבר כמה שנים והייתי מאוד מרוצה מהשירותים שלהם. התוכניות שלהם סבירות ושירות הלקוחות שלהם מעולה. אני בהחלט ממליץ על סים ברלין לכל מי שמחפש ספק טלפונים סלולרי אמין בגרמניה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן