אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » טיסה לחול » סים מקומי בצרפת: מדריך מקיף

סים מקומי בצרפת: מדריך מקיף

2023-08-31 13:09:00+02:00

מהו SIM מקומי של צרפת?

סים מקומי בצרפת הוא כרטיס סים בתשלום מראש המאפשר לבצע ולקבל שיחות, לשלוח ולקבל הודעות טקסט ולגשת לאינטרנט בזמן שהות בצרפת. זוהי דרך מצוינת להישאר מחובר בזמן טיול בצרפת, מכיוון שהיא הרבה יותר זולה מנדידה עם הרשת הביתית שלך.

כיסוי ורשת

לצרפת שלוש רשתות סלולריות עיקריות: Orange, SFR ו- Bouygues Telecom. כל שלוש הרשתות מציעות כיסוי טוב בכל הארץ, כך שלא צריכה להיות לך בעיה למצוא אות בכל מקום שבו אתה נמצא.

תמחור ותוכניות

כרטיסי SIM מקומיים בצרפת מגיעים עם מגוון תוכניות ואפשרויות תמחור. רוב התוכניות כוללות כמות מסוימת של נתונים, דקות וטקסטים, ובדרך כלל אתה יכול להוסיף עוד במידת הצורך. המחירים משתנים בהתאם לתכנית ולרשת, אך בדרך כלל תוכלו למצוא תכנית שמתאימה לצרכים שלכם.

כיצד להשיג סים מקומי בצרפת

קל להשיג סים מקומי בצרפת. אתה יכול לרכוש אחד ברוב חנויות הנוחות, הסופרמרקטים וחנויות הסלולר. תצטרך לספק תעודה מזהה תקפה והוכחת כתובת כדי לרכוש כרטיס SIM.

הַפעָלָה

לאחר שרכשת כרטיס SIM, תצטרך להפעיל אותו. בדרך כלל ניתן לעשות זאת באופן מקוון או באמצעות התקשרות למספר שירות הלקוחות המסופק עם כרטיס ה-SIM.

הטעינה

לאחר הפעלת כרטיס ה-SIM שלך, תצטרך לטעון את חשבונך כדי להשתמש בו. אתה יכול לעשות זאת באינטרנט או ברוב חנויות הנוחות, סופרמרקטים וחנויות טלפונים ניידים.

השוואה מהירה

רֶשֶׁת כיסוי תמחור הַפעָלָה הטעינה
תפוז טוֹב משתנה מקוון/טלפון חנות מקוונת
SFR טוֹב משתנה מקוון/טלפון חנות מקוונת
Bouygues Telecom טוֹב משתנה מקוון/טלפון חנות מקוונת

היתרונות של SIM מקומי בצרפת

לשימוש בסים מקומי של צרפת יש יתרונות רבים, כולל:

  • זול יותר מנדידה עם הרשת הביתית שלך
  • כיסוי טוב בכל הארץ
  • מגוון תוכניות ואפשרויות תמחור
  • קל לרכישה והפעלה
  • קל להטעין

סיכום

סים מקומי בצרפת הוא דרך מצוינת להישאר מחובר בזמן טיול בצרפת. זה הרבה יותר זול מנדידה עם הרשת הביתית שלך, והוא מציע כיסוי טוב בכל הארץ. יש מגוון של תוכניות ואפשרויות תמחור זמינות, וקל לרכוש, להפעיל ולהעלות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן