אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » מאמרים » סים תקשורת פתח תקווה שעות פתיחה

סים תקשורת פתח תקווה שעות פתיחה

סים תקשורת פתח תקווה שעות פתיחה

אודות סים תקשורת פתח תקווה

סים תקשורת הינה חברת תקשורת מובילה המספקת מגוון רחב של שירותים ללקוחות בפתח תקווה. עם התמקדות חזקה בשביעות רצון הלקוחות, Sim Communication ביססה את עצמה כספקית אמינה ואמין באזור.

שעות פתיחה נוחות

סים תקשורת פתח תקווה מבינה את חשיבות הנגישות ללקוחותיה. כדי להבטיח נוחות וגמישות, החברה מציעה שעות פתיחה מורחבות לאורך כל השבוע.

שעות פתיחה בימי חול

בימים שני עד חמישי סים תקשורת פתח תקווה פתוחה בין השעות 9:00-19:00. שעות ארוכות אלו מאפשרות ללקוחות לבקר בחנות לאחר העבודה או בהפסקת הצהריים, תוך הקפדה על מענה לצרכיהם ללא כל אי נוחות.

שעות פתיחה בסוף השבוע

סים תקשורת פתח תקווה נותנת מענה גם ללקוחות שעשויים להיות להם לוחות זמנים עמוסים במהלך ימי החול. בימי שישי החנות פתוחה בין השעות 9:00-14:00, מה שמאפשר ללקוחות להגיע לפני תחילת סוף השבוע. בנוסף, בימי ראשון, החנות פועלת בין השעות 10:00-18:00, ומאפשרת ללקוחות לדאוג לצרכי התקשורת שלהם בזמן שנוח להם.

למה לבחור ב-Sim Communication פתח תקווה?

סים תקשורת פתח תקווה מציעה מגוון שירותים והטבות שהופכים אותה לבחירה המועדפת על לקוחות רבים:

  • מוצרים באיכות גבוהה: Sim Communication מספקת מוצרים ושירותי טלקומוניקציה מהשורה הראשונה, ומבטיחה שהלקוחות יקבלו את התמורה הטובה ביותר לכספם.
  • צוות מיומן: החנות מאוישת באנשי מקצוע ידידותיים ובעלי ידע המוכנים לסייע ללקוחות בשאלותיהם ולספק ייעוץ מקצועי.
  • מיקום נוח: סים תקשורת פתח תקווה ממוקמת בנוחות בלב העיר, מה שהופך אותה לנגישה בקלות ללקוחות.
  • מחירים תחרותיים: סים תקשורת מציעה מחירים תחרותיים על מוצריה ושירותיה, המאפשרים ללקוחות ליהנות מפתרונות חסכוניים.

סיכום

סים תקשורת פתח תקווה מתחייבת למתן שירות ונוחות מעולים ללקוחות. עם שעות הפתיחה המורחבות, לקוחות יכולים לבקר בחנות בזמן המתאים ללוח הזמנים שלהם. בין אם אתם זקוקים לסיוע ברכישת טלפון חדש, הקמת תוכנית חדשה או פתרון בעיות תקשורת, סים תקשורת פתח תקווה כאן כדי לעזור.

למידע נוסף, אתה יכול לבקר באתר הרשמי של סים תקשורת פתח תקווה או לבדוק את ערוץ היוטיוב שלהם לסרטונים מועילים: ערוץ היוטיוב של סים תקשורת פתח תקווה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן