אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » חדש » איזה כרטיס SIM אתה צריך לאייפון 5?

איזה כרטיס SIM אתה צריך לאייפון 5?

איזה כרטיס SIM אתה צריך לאייפון 5?

מבוא

כשמדובר בשימוש באייפון 5, אחד הרכיבים החיוניים שאתה צריך הוא כרטיס SIM. כרטיס SIM, או Subscriber Identity Module, הוא שבב קטן המאפשר לאייפון שלך להתחבר לרשת סלולרית ולבצע שיחות, לשלוח הודעות ולגשת לאינטרנט. עם זאת, לא כל כרטיסי ה-SIM תואמים לאייפון 5. במאמר זה נסקור את הסוגים השונים של כרטיסי ה-SIM ונעזור לך לקבוע איזה מהם מתאים לאייפון 5 שלך.

סוגי כרטיסי סים

1. כרטיס סים רגיל

כרטיס ה-SIM הסטנדרטי, הידוע גם כ-mini-SIM, היה הסוג הנפוץ ביותר של כרטיס ה-SIM בשימוש במכשירי אייפון ישנים יותר, כולל אייפון 5. יש לו מקדם צורה גדול יותר בהשוואה לכרטיסי סים חדשים ואינו תואם לאייפון העדכני ביותר דגמים. אם יש לך אייפון 5, תצטרך כרטיס SIM רגיל כדי להשתמש בו.

2. כרטיס מיקרו סים

כרטיס המיקרו SIM הוא גרסה קטנה יותר של כרטיס ה-SIM הרגיל. הוא הוצג כדי להתאים לגודל המצטמק של סמארטפונים, כולל אייפון 4 ואייפון 4S. עם זאת, האייפון 5 אינו תומך בכרטיס המיקרו סים, כך שהוא אינו מתאים לדגם המסוים הזה.

3. כרטיס ננו סים

כרטיס ה-Nano SIM הוא כרטיס ה-SIM הקטן ביותר שקיים ומשמש ברוב מכשירי האייפון המודרניים, כולל ה-iPhone 5 ודגמים חדשים יותר. הוא מציע את אותה פונקציונליות כמו כרטיס ה-SIM הסטנדרטי אך בגורם צורה קטן יותר. אם יש לך אייפון 5, תצטרך כרטיס ננו SIM כדי להשתמש בו.

השוואה מהירה

סוג כרטיס SIM תאימות לאייפון 5
כרטיס SIM רגיל תוֹאֵם
כרטיס מיקרו סים אינו תואם
כרטיס ננו סים תוֹאֵם

סיכום

לסיכום, אם יש לכם אייפון 5, תזדקקו לכרטיס סים רגיל או כרטיס ננו סים כדי להשתמש בו. כרטיס המיקרו SIM אינו תואם לאייפון 5. חשוב לוודא שיש לך את הגודל הנכון של כרטיס ה-SIM כדי למנוע בעיות תאימות. אם אינך בטוח לגבי סוג כרטיס ה-SIM שיש לך או שאתה צריך, תוכל לפנות לספק השירות הסלולרי שלך לקבלת סיוע.

למידע נוסף על כרטיסי SIM של אייפון 5, אתה יכול לבדוק את סרטון YouTube זה המספק סקירה מפורטת של הנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן