אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » חסכון בכסף » איזה סים כדאי לקנות בסין? – מדריך מקיף

איזה סים כדאי לקנות בסין? – מדריך מקיף

איזה סים כדאי לקנות בסין? – מדריך מקיף

מבוא

כשנוסעים לסין, אחד הדברים החיוניים שיש לקחת בחשבון הוא קבלת כרטיס סים מקומי. ברשותך כרטיס סים סיני מאפשר לך להישאר מחובר, לגשת לאינטרנט ולבצע שיחות מקומיות מבלי לגרור דמי נדידה כבדים. עם זאת, עם אפשרויות רבות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את הבחירה הנכונה. במדריך המקיף הזה, נחקור את אפשרויות כרטיס ה-SIM השונות בסין ונעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

סוגי כרטיסי סים

1. צ'יינה מובייל

China Mobile היא מפעילת הרשת הסלולרית הגדולה ביותר בסין ומציעה כיסוי נרחב בכל הארץ. הם מספקים אפשרויות שונות של כרטיסי סים בתשלום מראש המותאמות לתיירים, כולל תוכניות נתונים בלבד ותוכניות עם קול ונתונים. כרטיסי ה-SIM של China Mobile זמינים באופן נרחב בשדות תעופה, חנויות נוחות וחנויות רשמיות.

2. צ'יינה יוניקום

China Unicom היא מפעילת רשת סלולרית גדולה נוספת בסין. הם מציעים כרטיסי סים עם חבילות נתונים וקול שונות המתאימות למטיילים. כרטיסי ה-SIM של China Unicom נגישים בקלות גם בשדות תעופה, בחנויות ובקיוסקים.

3. צ'יינה טלקום

צ'יינה טלקום היא מפעילת הרשת הסלולרית השלישית בגודלה בסין. הם מספקים כרטיסי SIM עם תוכניות נתונים וקוליות שונות. ניתן לרכוש כרטיסי SIM של China Telecom בחנויות הרשמיות שלהם ובקמעונאים מורשים.

4. MVNO מקומיים

בנוסף למפעילי הרשת הגדולים, לסין יש מספר מפעילי רשת וירטואלית ניידת (MVNO) המציעים אפשרויות תחרותיות לכרטיסי SIM. MVNOs אלה פועלים ברשתות של China Mobile, China Unicom או China Telecom. כמה MVNOs פופולריים בסין כוללים את "Wo" של China Unicom ואת "189" של China Telecom.

גורמים שיש לקחת בחשבון

1. כיסוי

לפני רכישת כרטיס SIM, שקול את הכיסוי של מפעיל הרשת. בעוד שלערים גדולות בסין יש בדרך כלל כיסוי טוב, אזורים מרוחקים עשויים להיות בעלי קישוריות מוגבלת. אם אתם מתכננים לנסוע הרבה, רצוי לבחור במפעיל רשת עם כיסוי רחב יותר.

2. חבילות נתונים

הערך את חבילות הנתונים המוצעות על ידי מפעילי רשתות שונים. קבע את דרישות השימוש שלך בנתונים ובחר תוכנית שמתאימה לצרכים שלך. חלק מהמפעילים מציעים תוכניות נתונים ללא הגבלה, בעוד שאחרים מספקים נתונים מוגבלים עם אפשרויות מהירות גבוהה.

3. שירותי קול וטקסט

אם אתה צריך לבצע שיחות מקומיות או לשלוח הודעות טקסט, בדוק את שירותי הקול והטקסט המסופקים על ידי מפעילי הרשת. כרטיסי SIM מסוימים עשויים לכלול שירותי קול וטקסט כחלק מהחבילה, בעוד שאחרים עשויים לגבות עמלות נוספות.

4. הפעלה ותוקף

שקול את תהליך ההפעלה ואת תקופת התוקף של כרטיס ה-SIM. חלק מכרטיסי ה-SIM דורשים רישום והפעלה, בעוד שאחרים מופעלים מראש. בנוסף, בדוק את תקופת התוקף כדי לוודא שהיא תואמת את משך השהות שלך בסין.

שאלות ותשובות

ש: האם אוכל להשתמש בכרטיס ה-SIM הזר שלי בסין?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכרטיס ה-SIM הזר שלך בסין, אבל שים לב שתעריפי נדידה בינלאומית יכולים להיות יקרים. מומלץ לעבור לכרטיס SIM מקומי לתקשורת חסכונית.

ש: האם אוכל לרכוש כרטיס SIM בשדה התעופה?

ת: כן, בשדות תעופה גדולים בסין יש חנויות וקיוסקים ייעודיים שבהם ניתן לרכוש כרטיסי SIM ממפעילי רשתות שונים.

ש: האם עליי לספק זיהוי כדי לרכוש כרטיס SIM בסין?

ת: כן, על פי התקנות הסיניות, אתה נדרש לספק זיהוי, כגון הדרכון שלך, בעת רכישת כרטיס SIM בסין.

ש: האם אוכל לטעון את כרטיס ה-SIM שלי בנתונים נוספים או דקות?

ת: כן, רוב מפעילי הרשת מספקים אפשרויות טעינה עבור נתונים נוספים או דקות. אתה יכול להטעין בקלות את כרטיס ה-SIM שלך בחנויות נוחות, חנויות רשמיות או דרך אפליקציות לנייד.

סיכום

בעת נסיעה לסין, רכישת כרטיס סים מקומי מומלצת מאוד כדי להישאר מחוברים ולהימנע מחיובי נדידה מופרזים. קחו בחשבון את הכיסוי, חבילות הנתונים, שירותי הקול והטקסט, כמו גם תהליך ההפעלה ותקופת התוקף בעת בחירת כרטיס SIM. מפעילי רשת מרכזיים כמו China Mobile, China Unicom ו-China Telecom מציעים אפשרויות מתאימות, ויש גם MVNOs שיש לקחת בחשבון. על ידי בחירת כרטיס ה-SIM המתאים, תוכל ליהנות מתקשורת חלקה במהלך שהותך בסין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן