אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » כללי » איזה SIM אתה צריך לאייפון 5?

איזה SIM אתה צריך לאייפון 5?

איזה SIM אתה צריך לאייפון 5?

מבוא

האם אתה הבעלים הגאה של אייפון 5? אם כן, ייתכן שאתה תוהה איזה כרטיס SIM תואם למכשיר שלך. במאמר זה, נחקור את סוגי כרטיסי ה-SIM השונים הזמינים עבור האייפון 5 ונעזור לך לבחור את הכרטיס המתאים לצרכים שלך.

השוואה מהירה

סוג SIM תְאִימוּת יתרונות
ננו סים תוֹאֵם – גודל כרטיס ה-SIM הקטן ביותר
– מתאים לאייפון 5 בצורה מושלמת
מיקרו סים תואם (עם מתאם) – נפוץ במכשירים ישנים יותר
– ניתן להמיר בקלות לגודל Nano SIM עם מתאם
SIM רגיל אינו תואם – גודל כרטיס ה-SIM הגדול ביותר
– לא מתאים לאייפון 5

1. ננו סים

ה-iPhone 5 דורש כרטיס ננו סים, שהוא גודל כרטיס ה-SIM הקטן ביותר שקיים. כרטיס ה-SIM הזה משתלב בצורה מושלמת בחריץ המיועד באייפון 5 שלך, ומבטיח חיבור מאובטח ואמין. רוב ספקי השירותים הסלולריים מציעים כרטיסי Nano SIM, כך שתוכל להשיג אחד בקלות מהספק המועדף עליך.

2. מיקרו סים

אם כבר יש לך כרטיס מיקרו סים ממכשיר קודם, אתה עדיין יכול להשתמש בו עם האייפון 5. עם זאת, מכיוון שהאייפון 5 דורש ננו סים, תצטרך להשתמש במתאם כדי להמיר את המיקרו סים לגודל המתאים . מתאמים זמינים באופן נרחב ומאפשרים לך להשתמש במיקרו סים הקיים שלך ללא בעיות.

3. SIM רגיל

כרטיס ה-SIM הסטנדרטי, הידוע גם כ-Mini SIM, הוא בגודל כרטיס הסים הגדול ביותר ואינו תואם לאייפון 5. חשוב לציין שהאייפון 5 מצריך ננו סים, כך ששימוש בסים רגיל לא יעבוד. אם יש לך כרטיס SIM רגיל, תצטרך ליצור קשר עם ספק השירות הסלולרי שלך כדי להשיג Nano SIM לאייפון 5 שלך.

סיכום

לסיכום, אם יש לכם אייפון 5, תזדקקו לכרטיס Nano SIM להתאמה אופטימלית. ה-Nano SIM הוא בגודל כרטיס ה-SIM הקטן ביותר ומתאים בצורה מושלמת לחריץ המיועד באייפון 5. אם יש לך כרטיס Micro SIM ממכשיר קודם, תוכל להשתמש בו עם מתאם. עם זאת, חשוב לציין שכרטיס ה-SIM הסטנדרטי אינו תואם לאייפון 5.

למידע נוסף על כרטיסי SIM ותאימות לאייפון 5, אתה יכול לבדוק את סרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן