אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » חסכון בכסף » חברת הפטור חולון: סקירה מקיפה

חברת הפטור חולון: סקירה מקיפה

2023-08-15 19:12:00+02:00

מהי חברת הפטור בחולון?

חברת פטור חולון היא עמותה ללא מטרות רווח המעניקה סיוע כספי לנזקקים. הארגון, שהוקם בשנת 2008, מעניק סיוע לנזקקים כבר למעלה מעשור. הארגון מעניק סיוע לנזקקים בצורת מענקים, הלוואות ושאר צורות סיוע כספי. העמותה מספקת גם הזדמנויות חינוך ותעסוקה לנזקקים. חברת הפטור בחולון ממומנת מתרומות של אנשים פרטיים, תאגידים וקרנות. הארגון מקבל גם מימון ממענקים ממשלתיים וממקורות נוספים. הארגון מנוהל על ידי דירקטוריון וצוות של אנשי מקצוע.

מה עושה חברת הפטור בחולון?

חברת פטור חולון מעניקה סיוע כספי לנזקקים. הארגון מעניק מענקים, הלוואות וצורות אחרות של סיוע כספי לנזקקים. הארגון מספק גם הזדמנויות חינוך ותעסוקה לנזקקים. הארגון מספק גם שירותי ייעוץ ותמיכה לנזקקים. הארגון מספק שירותי ייעוץ ותמיכה לנזקקים בצורת ייעוץ פיננסי, סיוע בחיפוש עבודה וצורות תמיכה נוספות. הארגון מספק גם שירותי הסברה לנזקקים. הארגון מספק שירותי הסברה לנזקקים בצורת סיוע משפטי, הסברה לנזקקים וצורות הסברה נוספות.

מענקים והלוואות

החברה הפטורית בחולון מעניקה מענקים והלוואות לנזקקים. הארגון מעניק מענקים והלוואות לנזקקים בצורת מענקים לדיור, חינוך ועוד. הארגון מעניק גם הלוואות לנזקקים בצורת הלוואות לדיור, חינוך ועוד.

הזדמנויות לימודים ותעסוקה

חברת הפטור בחולון מעניקה הזדמנויות לימודים ותעסוקה לנזקקים. הארגון מספק הזדמנויות השכלה ותעסוקה לנזקקים בצורה של הכשרה בעבודה, השמה בעבודה וצורות אחרות של סיוע תעסוקתי. הארגון מספק גם הזדמנויות חינוכיות לנזקקים בצורת מענקי חינוך ומלגות.

שירותי ייעוץ ותמיכה

חברת פטור חולון מעניקה שירותי ייעוץ ותמיכה לנזקקים. הארגון מספק שירותי ייעוץ ותמיכה לנזקקים בצורת ייעוץ פיננסי, סיוע בחיפוש עבודה וצורות תמיכה נוספות. כמו כן, הארגון מספק שירותי הסברה לנזקקים בצורת סיוע משפטי, הסברה לנזקקים וצורות הסברה נוספות.

דעה אישית

חברת פטור חולון היא משאב רב ערך עבור הנזקקים. הארגון מעניק סיוע כספי, הזדמנויות חינוך ותעסוקה, שירותי ייעוץ ותמיכה ושירותי הסברה לנזקקים. הארגון מהווה משאב חשוב לנזקקים ומהווה דוגמה לכוחה של הפילנתרופיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן