אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » חסכון בכסף » כיצד לפתוח WhatsApp ללא SIM

כיצד לפתוח WhatsApp ללא SIM

2023-09-09 18:31:00+02:00

מה זה וואטסאפ?

WhatsApp היא אפליקציית הודעות פופולרית המאפשרת למשתמשים לתקשר זה עם זה באמצעות הודעות טקסט, שיחות קוליות ושיחות וידאו. הוא זמין גם במכשירי אנדרואיד וגם ב-iOS והוא בחינם להורדה ולשימוש. האפליקציה הפכה לאחת מאפליקציות המסרים הפופולריות בעולם, עם למעלה ממיליארד משתמשים.

כיצד לפתוח WhatsApp ללא SIM

אם אין לך כרטיס SIM, אתה עדיין יכול להשתמש ב-WhatsApp. הנה כמה דרכים לפתוח WhatsApp ללא כרטיס SIM:

1. השתמש במספר קווי

אם יש לך מספר קווי, תוכל להשתמש בו כדי לפתוח את WhatsApp. כל שעליכם לעשות הוא להזין את המספר הקווי לאפליקציה ותוכלו להשתמש בו. החיסרון היחיד הוא שלא תוכל לבצע שיחות קוליות או וידאו, שכן אלה דורשות כרטיס SIM.

2. השתמש במספר וירטואלי

אם אין לך מספר קווי, תוכל להשתמש במספר וירטואלי לפתיחת WhatsApp. מספר וירטואלי הוא מספר טלפון שאינו משויך לשום מכשיר פיזי. אתה יכול לרכוש מספר וירטואלי באינטרנט ולהשתמש בו כדי לפתוח WhatsApp.

3. השתמש בשירות מקוון

ישנם גם שירותים מקוונים המאפשרים לפתוח וואטסאפ ללא כרטיס סים. שירותים אלו מספקים לך מספר וירטואלי שבו תוכל להשתמש לפתיחת WhatsApp. החיסרון הוא ששירותים אלו גובים בדרך כלל תשלום עבור השירותים שלהם.

4. השתמש בחיבור Wi-Fi

אם יש לך גישה לחיבור Wi-Fi, תוכל להשתמש בו כדי לפתוח את WhatsApp. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להתחבר לרשת ה-Wi-Fi ולאחר מכן לפתוח את האפליקציה. לא תוכל לבצע שיחות קוליות או וידאו, אבל תוכל לשלוח ולקבל הודעות טקסט.

סיכום

אפשר לפתוח וואטסאפ ללא כרטיס סים. אתה יכול להשתמש במספר קווי, מספר וירטואלי, שירות מקוון או חיבור Wi-Fi כדי לפתוח את האפליקציה. עם זאת, לא תוכל לבצע שיחות קוליות או וידאו ללא כרטיס SIM. אם אתה צריך לבצע שיחות, תצטרך לרכוש כרטיס SIM. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן