אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » חובה להכיר » כל מה שצריך לדעת על כרטיס סים של דואר ישראל

כל מה שצריך לדעת על כרטיס סים של דואר ישראל

2023-07-04 10:16:00+02:00

מהו כרטיס סים של דואר ישראל?

כרטיס סים של דואר ישראל הוא כרטיס סים בתשלום מראש שניתן להשתמש בו בישראל. הוא זמין בשני גדלים: כרטיס מיני סים וכרטיס ננו סים. כרטיס ה-SIM זמין בסניפי דואר ישראל וניתן להשתמש בו בכל טלפון GSM לא נעול. זוהי אופציה מצוינת עבור מטיילים לישראל שרוצים להישאר מחוברים בזמן שהם בארץ.

איך משיגים כרטיס SIM של דואר ישראל

קבלת כרטיס SIM של דואר ישראל קלה. כל שעליכם לעשות הוא להגיע לדואר ישראל ולרכוש את הכרטיס. יהיה עליך לספק תעודה מזהה תקפה וכרטיס אשראי תקף. עלות כרטיס הסים נעה בסביבות 30 ₪ וניתן להשתמש בזיכוי לשיחות, הודעות טקסט ונתונים.

כיצד להשתמש בכרטיס SIM של דואר ישראל

השימוש בכרטיס SIM של דואר ישראל קל. לאחר רכישת הכרטיס, יהיה עליך להפעיל אותו. ניתן לעשות זאת באמצעות התקשרות למספר שירות הלקוחות של דואר ישראל או באמצעות ביקור באתר דואר ישראל. לאחר הפעלת הכרטיס, תוכל להשתמש בו בכל טלפון GSM לא נעול.

ביצוע שיחות עם כרטיס סים של דואר ישראל

ביצוע שיחות עם כרטיס SIM של דואר ישראל קל. כל שעליך לעשות הוא לחייג למספר שאליו אתה רוצה לחייג. אתה יכול גם להשתמש בכרטיס כדי לבצע שיחות בינלאומיות. לשם כך, תצטרכו לחייג את קוד הגישה הבינלאומי, ולאחר מכן את קוד המדינה ואת המספר שאליו ברצונכם לחייג.

שליחת הודעות טקסט עם כרטיס סים של דואר ישראל

שליחת הודעות טקסט עם כרטיס SIM של דואר ישראל היא קלה. כל שעליכם לעשות הוא לחבר את ההודעה ולהזין את מספר הנמען. אתה יכול גם להשתמש בכרטיס לשליחת הודעות טקסט בינלאומיות. לשם כך, תצטרכו להזין את קוד הגישה הבינלאומי, ולאחריו את קוד המדינה ואת המספר שאליו ברצונכם לשלוח את ההודעה.

שימוש בנתונים עם כרטיס SIM של דואר ישראל

השימוש בנתונים עם כרטיס SIM של דואר ישראל הוא קל. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להפעיל נתונים בטלפון שלך ותוכל לגשת לאינטרנט. מהירויות הנתונים בדרך כלל די טובות, ואתה יכול להשתמש בכרטיס כדי לגשת למדיה חברתית, שירותי סטרימינג ועוד.

שאלות ותשובות

האם אוכל להשתמש בכרטיס SIM של דואר ישראל בכל טלפון?

כן, אתה יכול להשתמש בכרטיס SIM של דואר ישראל בכל טלפון GSM לא נעול.

האם אוכל להשתמש בכרטיס SIM של דואר ישראל לשיחות בינלאומיות?

כן, ניתן להשתמש בכרטיס SIM של דואר ישראל לביצוע שיחות בינלאומיות. יהיה עליך לחייג את קוד הגישה הבינלאומי, ולאחר מכן את קוד המדינה ואת המספר שאליו ברצונך לחייג.

האם אוכל להשתמש בכרטיס SIM של דואר ישראל כדי לשלוח הודעות טקסט בינלאומיות?

כן, ניתן להשתמש בכרטיס SIM של דואר ישראל כדי לשלוח הודעות טקסט בינלאומיות. יהיה עליך להזין את קוד הגישה הבינלאומי, ולאחר מכן את קוד המדינה ואת המספר שאליו ברצונך לשלוח את ההודעה.

כמה מהירים הנתונים בכרטיס SIM של דואר ישראל?

מהירויות הנתונים בכרטיס SIM של דואר ישראל בדרך כלל די טובות. אתה יכול להשתמש בכרטיס כדי לגשת למדיה חברתית, שירותי סטרימינג ועוד.

סיכום

כרטיס סים של דואר ישראל הוא אופציה מצוינת לנוסעים לישראל שרוצים להישאר מחוברים בזמן שהות בארץ. קל להשיג אותו ולהשתמש בו, וניתן להשתמש בו בכל טלפון GSM לא נעול. הכרטיס יכול לשמש לביצוע שיחות, שליחת הודעות טקסט וגישה לאינטרנט. זוהי דרך מצוינת להישאר מחוברים בישראל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן