אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » חובה להכיר » סים בנמל התעופה במדריד

סים בנמל התעופה במדריד

2023-10-08 08:00:00+02:00

הגעה לשדה התעופה במדריד

סים חיכה בקוצר רוח לטיול שלו למדריד במשך חודשים. הוא שמע כל כך הרבה על העיר והתרגש לחוות אותה סוף סוף בעצמו. כשהגיע לשדה התעופה, הוא הופתע מגודלו העצום של המתקן. הוא מעולם לא ראה שדה תעופה כה גדול לפני כן. שדה התעופה היה הומה מטיילים וצוות כאחד. סים נדהם מכמות האנשים שבאים והולכים. הוא גם הופתע ממספר השפות ששמע מדברות. הוא ציפה לשמוע בעיקר ספרדית, אבל היו גם שפות רבות אחרות שדיברו. סים עשה את דרכו לדלפק הצ'ק-אין והוקל לגלות שהתהליך היה פשוט יחסית. לאחר מספר דקות, היה לו כרטיס העלייה למטוס והיה מוכן לצאת לדרך.

ניווט בשדה התעופה במדריד

סים היה קצת המום מגודל שדה התעופה. הוא מעולם לא ראה דבר כזה לפני כן. הוא גם קצת נבהל ממספר האנשים שנראה היה שהם ממהרים. הוקל לו לגלות ששדה התעופה מסומן היטב וקל לניווט. הוא עקב אחרי השילוט למחסום הביטחוני והוקל לגלות שהתהליך פשוט יחסית. לאחר מספר דקות הוא עבר את המחסום ובדרכו אל השער.

מחכה בשער במדריד

סים הגיע לשער והוקל לגלות שאזור ההמתנה נוח יחסית. הוא גם שמח לגלות שיש הרבה חנויות ומסעדות שיעסיקו אותו בזמן שהוא ממתין לטיסתו. הוא בילה זמן מה בשיטוט בחנויות ובמסעדות לפני שהתיישב במושב כדי לחכות לטיסה שלו. הוא הופתע לגלות שההמתנה לא הייתה ארוכה כפי שציפה. לפני שידע, הגיע הזמן לעלות למטוס.

עולים על המטוס במדריד

סים היה קצת עצבני כשעלה למטוס. הוא מעולם לא טס לפני כן ולא היה בטוח למה לצפות. הוקל לו לגלות שהתהליך היה פשוט יחסית. לאחר מספר דקות, הוא התיישב במושבו ומוכן להמראה.

הטיסה ממדריד

הטיסה ממדריד הייתה יחסית חסרת אירועים. סים הוקל לגלות שהמטוס נוח והדיילות היו ידידותיות ועוזרות. הוא גם שמח לגלות שהאוכל מפתיע לטובה.

הגעה ליעד

סים הוקל לגלות שהטיסה הגיעה בזמן ושתהליך הירידה מהמטוס היה פשוט יחסית. הוא גם שמח לגלות ששדה התעופה ביעד שלו קטן בהרבה מזה שבמדריד.

החוויה הכללית

בסך הכל, סים היה מרוצה מהחוויה שלו בשדה התעופה במדריד. הוא התרשם מגודל המתקן וממספר האנשים שבאו והולכים. הוא גם היה מרוצה מהיעילות של תהליך הצ'ק אין ומהנוחות של אזור ההמתנה. הוא גם הופתע לטובה מאיכות האוכל במטוס. בסך הכל, לסים הייתה חוויה נעימה בשדה התעופה במדריד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן