אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » טיסה לחול » סים גלובלי של דואר ישראל: מדריך מקיף

סים גלובלי של דואר ישראל: מדריך מקיף

2023-08-25 16:43:00+02:00

מהו SIM גלובלי של דואר ישראל?

סים גלובל של דואר ישראל הוא כרטיס סים בתשלום מראש המאפשר לכם להישאר מחוברים בזמן נסיעה לחו"ל. הוא נועד לספק לך דרך אמינה וחסכונית להישאר מחובר בזמן שאתה מחוץ לבית. עם ה-SIM העולמי של דואר ישראל, תוכלו לבצע שיחות, לשלוח הודעות טקסט ולגשת לאינטרנט מלמעלה מ-190 מדינות. סים גלובל של דואר ישראל היא אופציה מצוינת למטיילים שרוצים להישאר מחוברים בזמן שהם בחו"ל. קל להגדיר ולהשתמש בו, והוא מציע תעריפים תחרותיים עבור שיחות ונתונים בינלאומיים. בנוסף, הוא מגובה ברשת דואר ישראל האמינה, כך שתוכלו להיות בטוחים שתמיד יהיה לכם חיבור אמין.

איך עובד סים גלובלי של פוסט ישראל?

סים גלובל של דואר ישראל הוא כרטיס סים בתשלום מראש שניתן לרכוש באינטרנט או בכל חנות של דואר ישראל. לאחר רכישת כרטיס ה-SIM, תוכל להפעיל אותו על ידי ביצוע ההוראות המסופקות. לאחר ההפעלה, אתה יכול להתחיל להשתמש בו מיד. כדי להשתמש בסים הגלובלי של דואר ישראל, תצטרך להכניס אותו למכשיר הנייד הלא נעול שלך. לאחר ההכנסה, תוכל להתחיל לבצע שיחות, לשלוח הודעות טקסט ולגשת לאינטרנט. אתה יכול גם לרכוש חבילות נתונים או תוספות נוספות, כמו תוכניות שיחות בינלאומיות, כדי להפיק את המרב מה-SIM שלך בדואר ישראל.

מהם היתרונות של סים גלובלי של דואר ישראל?

ישנם יתרונות רבים לשימוש בסים גלובלי של דואר ישראל. להלן כמה מהיתרונות העיקריים:

  • חסכוני: סים גלובלי של דואר ישראל מציע תעריפים תחרותיים לשיחות ונתונים בינלאומיים.
  • אמין: סים גלובלי של דואר ישראל מגובה ברשת דואר ישראל האמינה, כך שתוכלו להיות בטוחים שתמיד יהיה לכם חיבור אמין.
  • קל לשימוש: סים גלובלי של דואר ישראל קל להגדרה ולשימוש.
  • כיסוי רחב: סים גלובלי של דואר ישראל זמין בלמעלה מ-190 מדינות.

כמה עולה סים גלובלי של פוסט ישראל?

עלות סים גלובל של דואר ישראל תלויה בתוכנית שתבחרו. ישנן מספר תוכניות שונות זמינות, החל מתוכניות בסיסיות ועד תוכניות מקיפות יותר. התוכניות הבסיסיות מתחילות בסביבות $10 לחודש, בעוד שהתוכניות המקיפות יותר יכולות לעלות עד $50 לחודש.

השוואה מהירה

לְתַכְנֵן מחיר נתונים שיחות טקסטים
בסיסי 10 דולר לחודש 500MB ללא הגבלה ללא הגבלה
תֶקֶן 20 דולר לחודש 2GB ללא הגבלה ללא הגבלה
פּרֶמיָה 50 דולר לחודש 10GB ללא הגבלה ללא הגבלה

איך להתחיל עם סים גלובלי של דואר ישראל

תחילת העבודה עם סים גלובלי של דואר ישראל היא קלה. כל שעליכם לעשות הוא לרכוש את כרטיס הסים באינטרנט או בכל חנות של דואר ישראל. לאחר רכישת כרטיס ה-SIM, תוכל להפעיל אותו על ידי ביצוע ההוראות המסופקות. לאחר ההפעלה, אתה יכול להתחיל להשתמש בו מיד. אתה יכול גם לרכוש חבילות נתונים או תוספות נוספות, כגון תוכניות שיחות בינלאומיות, כדי להפיק את המרב מה-SIM העולמי של דואר ישראל.

סיכום

סים גלובלי של דואר ישראל הוא אופציה מצוינת לנוסעים שרוצים להישאר מחוברים בזמן שהם בחו"ל. קל להגדיר ולהשתמש בו, והוא מציע תעריפים תחרותיים עבור שיחות ונתונים בינלאומיים. בנוסף, הוא מגובה ברשת דואר ישראל האמינה, כך שתוכלו להיות בטוחים שתמיד יהיה לכם חיבור אמין. עם סים גלובלי של דואר ישראל תוכלו לבצע שיחות, לשלוח הודעות טקסט ולגשת לאינטרנט מלמעלה מ-190 מדינות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן