אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » טופ 10 » סים מקומי בתאילנד: מה שאתה צריך לדעת

סים מקומי בתאילנד: מה שאתה צריך לדעת

2023-08-30 20:24:00+02:00

מהו כרטיס סים מקומי?

כרטיס סים מקומי הוא כרטיס סים שמונפק על ידי מפעיל רשת סלולרית מקומית במדינה מסוימת. זה מאפשר לך להשתמש בטלפון שלך ברשת הזו, והוא מגיע בדרך כלל עם מספר טלפון מקומי. זה שימושי אם אתה נוסע למדינה אחרת וברצונך להיות מסוגל לבצע ולקבל שיחות והודעות טקסט מבלי לגרור חיובי נדידה.

מה אתה צריך לדעת על סים מקומיים בתאילנד?

תאילנד היא יעד תיירותי פופולרי, ואם אתם מתכננים טיול לשם, תרצו לדעת מה אתם צריכים לדעת על קבלת כרטיס סים מקומי. הנה כמה מהדברים החשובים ביותר שכדאי לזכור:

אתה צריך שיהיה לך טלפון לא נעול

כדי להשתמש בכרטיס SIM מקומי בתאילנד, אתה צריך טלפון לא נעול. המשמעות היא שאסור לנעול את הטלפון שלך לרשת מסוימת. אם כן, לא תוכל להשתמש בו עם כרטיס SIM מקומי.

אתה צריך שיהיה לך דרכון

תצטרך להציג את הדרכון שלך כדי לרכוש כרטיס SIM מקומי בתאילנד. זוהי דרישה של ממשלת תאילנד, וחשוב לוודא שהדרכון שלך איתך כשאתה הולך לקנות כרטיס SIM.

אתה צריך שיהיה לך חשבון בנק תאילנדי

על מנת לרכוש כרטיס SIM מקומי בתאילנד, תצטרך חשבון בנק תאילנדי. הסיבה לכך היא שכרטיסי הסים נרכשים בדרך כלל עם כרטיס אשראי בתשלום מראש, וכרטיסים אלו זמינים רק לבעלי חשבון בנק תאילנדי.

אתה צריך להכיר את הרשתות השונות

ישנן שלוש רשתות סלולריות עיקריות בתאילנד: AIS, DTAC ו-True. כל אחת מהרשתות הללו מציעה תוכניות וחבילות שונות, לכן חשוב לעשות את המחקר ולגלות איזו מהן מתאימה לך ביותר.

סיכום

קבלת כרטיס SIM מקומי בתאילנד היא דרך מצוינת להישאר מחובר בזמן שאתה מטייל. עם זאת, חשוב לוודא שיש לך טלפון לא נעול, דרכון וחשבון בנק תאילנדי על מנת לרכוש כרטיס SIM. חשוב גם לחקור את הרשתות השונות ולגלות איזו מהן הכי מתאימה לך. למידע נוסף, עיין בסרטון זה על סים מקומיים בתאילנד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן