אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » חסכון בכסף » קניית סים בגרמניה

קניית סים בגרמניה

2023-08-09 16:27:00+02:00

סוגי כרטיסי SIM זמינים בגרמניה

כשנוסעים לגרמניה, חשוב לדעת איזה סוג כרטיס סים תזדקק. ישנם שלושה סוגים עיקריים של כרטיסי סים הזמינים בגרמניה: תשלום מראש, תשלום לפי דרכו וחוזה. לכל סוג כרטיס סים יש יתרונות וחסרונות משלו.

כרטיסי סים בתשלום מראש

כרטיסי סים בתשלום מראש הם הסוג הפופולרי ביותר של כרטיס סים בגרמניה. הם קלים לרכישה וניתן להשתמש בהם מיד. היתרון העיקרי של כרטיס סים בתשלום מראש הוא שניתן לרכוש אותו מבלי לחתום על חוזה. זה הופך אותו לאידיאלי עבור מטיילים שנמצאים רק בגרמניה לפרק זמן קצר. החיסרון של כרטיס סים בתשלום מראש הוא שהוא עלול להיות יקר, מכיוון שאתה צריך לשלם עבור כרטיס ה-SIM מראש ולאחר מכן לשלם עבור הדקות או הנתונים שבהם אתה משתמש.

כרטיסי סים של שלם כפי שאתה הולך

כרטיסי ה-SIM של תשלום לפי נסיעה דומים לכרטיסי סים בתשלום מראש, אך הם מציעים יותר גמישות. עם כרטיס SIM בתשלום לפי נסיעה, אתה יכול לרכוש דקות או נתונים לפי הצורך. זה הופך אותו לאידיאלי עבור מטיילים השוהים בגרמניה לפרק זמן ממושך. החיסרון של כרטיס סים שלם הוא שהוא עלול להיות יקר, מכיוון שאתה צריך לשלם עבור הדקות או הנתונים שבהם אתה משתמש.

חוזה כרטיסי סים

כרטיסי סים חוזה הם הסוג היקר ביותר של כרטיס סים בגרמניה. הם דורשים ממך לחתום על חוזה עם ספק טלפון סלולרי, ותחויב בתשלום חודשי עבור הדקות או הנתונים שבהם אתה משתמש. היתרון של כרטיס SIM חוזה הוא שאתה יכול לקבל עסקה טובה יותר על דקות או נתונים מאשר עם כרטיס SIM בתשלום מראש או תשלום לפי נסיעה. החיסרון של כרטיס SIM חוזה הוא שאתה נעול על חוזה לפרק זמן מסוים.

עלות כרטיסי סים בגרמניה

עלות כרטיסי הסים בגרמניה משתנה בהתאם לסוג כרטיס הסים שאתה רוכש. כרטיסי סים בתשלום מראש עולים בדרך כלל בין 5 אירו ל-20 אירו, בעוד שכרטיסי סים בתשלום לפי נסיעה עולים בדרך כלל בין 10 אירו ל-30 אירו. כרטיסי SIM לחוזה עולים בדרך כלל בין 20 ל-50 אירו לחודש.

כיצד לרכוש כרטיס SIM בגרמניה

רכישת כרטיס סים בגרמניה היא קלה יחסית. אתה יכול לרכוש כרטיס SIM ברוב חנויות הנוחות, הסופרמרקטים וחנויות הסלולר. תצטרך לספק הוכחה לזהות, כגון דרכון או רישיון נהיגה. לאחר רכישת כרטיס ה-SIM, יהיה עליך להפעיל אותו על ידי הזנת קוד או על ידי ביקור באתר אינטרנט.

הפעלת כרטיס ה-SIM שלך

לאחר שרכשת את כרטיס ה-SIM שלך, תצטרך להפעיל אותו. ניתן לעשות זאת על ידי הזנת קוד או על ידי ביקור באתר אינטרנט. אם אתה משתמש בכרטיס SIM בתשלום מראש או בתשלום לפי נסיעה, תצטרך לרכוש דקות או נתונים לפני שתוכל להשתמש בו.

שימוש בכרטיס ה-SIM שלך

לאחר הפעלת כרטיס ה-SIM שלך, תוכל להתחיל להשתמש בו. אתה יכול להשתמש בכרטיס ה-SIM שלך כדי לבצע שיחות, לשלוח הודעות טקסט ולגשת לאינטרנט. כדי לגשת לאינטרנט, תצטרך לרכוש חבילת נתונים.

פתרון תקלות

אם אתה נתקל בבעיות בשימוש בכרטיס ה-SIM שלך, תוכל לפנות לספק הטלפון הנייד שלך לקבלת עזרה. הם יכולים לעזור לך לפתור את כל הבעיות שאתה עשוי להיתקל בהן.

סיכום

רכישת כרטיס סים בגרמניה היא קלה יחסית. ישנם שלושה סוגים עיקריים של כרטיסי סים הזמינים בגרמניה: תשלום מראש, תשלום לפי דרכו וחוזה. עלות כרטיסי הסים בגרמניה משתנה בהתאם לסוג כרטיס הסים שאתה רוכש. כדי לרכוש כרטיס SIM, תצטרך לספק הוכחת זהות. לאחר רכישת כרטיס ה-SIM, יהיה עליך להפעיל אותו. לאחר הפעלת כרטיס ה-SIM שלך, תוכל להתחיל להשתמש בו. אם אתה נתקל בבעיות בשימוש בכרטיס ה-SIM שלך, תוכל לפנות לספק הטלפון הנייד שלך לקבלת עזרה. למידע נוסף על קניית כרטיס SIM בגרמניה, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטון ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן