אתר סים וירטואלי
חיפוש
דף הבית » חובה להכיר » מסעדת סים סים קרית ביאליק: טעם של מטבח ישראלי אותנטי

מסעדת סים סים קרית ביאליק: טעם של מטבח ישראלי אותנטי

2023-10-01 14:38:00+02:00

מהי מסעדת סים סים קרית ביאליק?

מסעדת סים סים קרית ביאליק היא בית אוכל פופולרי הממוקם בעיר קרית ביאליק, ישראל. המסעדה ידועה במטבח הישראלי הטעים והאותנטי, המוגש באווירה נעימה ומזמינה. התפריט כולל מגוון מנות, כולל מנות ישראליות מסורתיות כמו פלאפל, חומוס ושקשוקה. המסעדה מציעה גם מבחר אפשרויות צמחוניות וטבעוניות, וכן מגוון קינוחים.

ההיסטוריה של מסעדת סים סים קרית ביאליק

מסעדת סים סים קרית ביאליק הוקמה בשנת 2008 על ידי השף יוסי כהן. השף כהן מבשל מאז שהיה ילד ותמיד הייתה לו תשוקה ליצור מנות ישראליות טעימות ואותנטיות. הוא פתח את המסעדה במטרה להעניק חווית אוכל ייחודית ומהנה ללקוחותיו. מאז הפכה המסעדה ליעד פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד.

התפריט במסעדת סים סים קרית ביאליק

התפריט במסעדת סים סים קרית ביאליק כולל מגוון מנות ישראליות מסורתיות. המנה המיוחדת של המסעדה היא השקשוקה, מנת ארוחת בוקר ישראלית מסורתית העשויה מביצים, עגבניות ותבלינים. מנות פופולריות אחרות כוללות פלאפל, חומוס ואפשרויות צמחוניות וטבעוניות שונות. המסעדה מציעה גם מבחר קינוחים, כמו בקלאווה וחלבה.

חווית אוכל ייחודית

מסעדת סים סים קרית ביאליק מציעה חווית אוכל ייחודית ומהנה. האווירה הנעימה של המסעדה והצוות הידידותי הופכים אותה למקום נהדר להירגע וליהנות מארוחה טעימה. המסעדה מציעה גם שירותי קייטרינג לאירועים ואירועים מיוחדים. בין אם אתם מחפשים ארוחה נינוחה או אירוע מיוחד, מסעדת סים סים קרית ביאליק היא המקום המושלם ליהנות מטעימה מהמטבח הישראלי האותנטי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן